follow | dash
Fearless
The Sandwich is Very Witch !
Friday, September 23, 2011 @ 6:20 AM | 0 yeolli(s)



Konichiwa!

Tadi kat sekolah , ( hari Jumaat ) ada pertandingan sandwich . Pertandingan buat satu grup empat orang . Kitaorang punya geng buat sandwich ayam salai + mushroom . Sedaaaaaaaaaaaaaaap ! Heh , mestilah sedap , buat sendiri katakan . Tapi grup kitaoranng tak menang . Grup *beeeeeeeeeep* menang . Diorang letak ayam goreng kunyit , keropok , tuna . Suprising , kan ? Mulanya grup kitaorang nak buat salmon plus ayam salai . Tapi takut juri kena ribut perut pulak . Jadi terpaksa kuburkan idea bijak kitaorang . --'

Hari Selasa lepas , ada pertandigan azan dan busana muslimah . Azan kelas kitaorang tak berpa menyerlah . Tapi model kelas kitaorang dapat nombor kedua . Tak sia-sia aku make-upkan  ! Hoho ! Siapa kata pakai jubah tak menyerlah ? Model kitorang pakai jubah tau ! And then pakai shawl style loose style. Yoko ? What everlah ! Sori eh ? Kalau kita bawak kamera , bolehlah kot tunjuk model kitaorang yang membuatkan pelajar terlopong . Tak tipu ! Waktu model kelas kitaorang naik pentas , kitaorang yang kuat jerit + tepuk tangan . Yang lain senyap semacam . Auww c:

*Hey , siapa ada duit lebih pergi tengok Johnny English . Best bhaii !*

Petang tadi , ada sorang mitchyeo yang ( mungkin ) kata kita ni anak mak . Hey , aku bukan anak maklah . Tengok aku , kena tampar dengan bola pun tak nangis . Bukan macam kau , terkena selipar waktu main baling selipar pun merajuk . Heii , menyampah aku tengok !

Makluman , perenggan dterakhir tu khas untuk budak tu. Saper yang rasa telinga panas , jangan marah . c: