follow | dash
Fearless
budak kampung : tapak kepala !
Friday, September 30, 2011 @ 7:00 AM | 0 yeolli(s)



80% of the final exam will be based on the one lecture you missed and the one book you didn’t read.


* p/s : the quote is just a joke :pp


Tanggal 29 , 
Bulan 9 , 
2011 , 
Merdeka , merdeka !


Sebenarnya , kita merdeka lepas UPSR . Tapi kita ada exam PSRA (untuk Selangor ). Disebabkan sekolah agama kita swasta , terpaksa pergi sekolah yang lebih besar . Sekolah dia nak kata pedalaman tu tak jugak. Boleh dikatakan budak kampung yang sekolah dekat situ . Nama sekolah tu ? Tak boleh bagitau , nanti jatuh standard diorang aku yang dicari . c;


Ekceli , kitorang peksa 4 hari . Pelajar sekolah tu kebanyakan lelaki gataii , ite ( hitam ) . First day dah mintak nombor telefon . Tahulah orang bandar cantik . Saper setuju angkat kaki ! BUdak perempuan sekolah tu pun boleh tahan gataiinya. Ni nak habak jerlah ceritera selama 4 hari pelajar sekolah bandar dan swasta menjawab perksa kat sana . 


1. Ada budak minat dekat pelajar kitaorang . Hari-hari tunggu depan bus stop. Okey , menyampah . *beeeeeep* selalu kata :ite tak sedar diri.


2. kesian sorang budak kitorang tu , kena langgar dengan basikal budak kampung DENGAN SENGAJA


3.Budak-budak kampung gaduh kat tingkat atas macam KL GANGSTER . budak laki sekolah kitorang ada yang terkena belasah. Nasib baik tak teruk.


4. hari ke-4 , kitorang babaii dekat budak-budak kampung tu , taknak jumpa diorang lagi dah . Bayangkan , sorang yang babaii , 3 budak laki babaii balik . Tak ke gataii ? Tapi tabiklah kat budak laki sekolah kitaorang , cara diorang byeybye memang ada stylelah !


Nak tahu ? Setiap hari kat sekolah tu , jumpa budak laki gataii , kitaorang jerit TAPAK KEPALA ! Still , tak paham apa maksudnya walaupun ada yang dah bagitau maksudnya . :/


Harap citer ni tak memboringkan mata anda yang kuyu itu ! annyeong !