follow | dash
Fearless
Sekolah Macam Rumah Sendiri ^^
Monday, October 3, 2011 @ 7:59 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

This is my second oppa , Kim Hyun Joong . Awak , janganlah sembur air kat saya , tempias tau ! K , enough wif fake love . love ? tukar , fake fan , maybe ? Mulanya memanglah kenal dia tapi lepas tengok BOF , homai , comelnyeeee ! Ketinggalan zaman tamadun betul , baru sekarang tengok BOF --'

Oppa aku yang pertama , Kwangmin . HOEMGEEE , comel gila ! Kalah Kucing Parsi . Euww , budak hensem disamakan dengan kucing parsi ? jatuh standadlah , beb ! Tapi yang paling aku minat mestilah SNSD , yang laris jualan album kat Jepun tu . Semua comel ! Tak bestlah maaduu punya website . Dia bagi tengok episode 1 . Pastu episode 2 kena sign-up . Ish , tahulah kita under-age . Anti-klimaks betul ! Nak tengok spy myung-wol , heroin dia comel tapi nampak garang . Kalau beli setbox , in your dreams ! harga 99.90 sapa nak korek ?

Full stop . Cukuplah pasal korea-korea ni . Buat sakit hati jer tengok trend diorang pakai speks skema . Jeles tau ! Pagi tadi tahun 6 semua main futball dan futsall . Yang frustnya , kelas kitorang kalah fotball . Agaknya kalau ada cheerleaders , baru semangat kowt . futsal esok . Doakan kitorang eh ? Pastu lepas rehat , duduk dalam kelas . Kitorang praktis nasyid untuk hari Jumaat . Budak laki praktis main-mainlah . Sakit hati betul !

Kbai * cerita tak sama macam tajuk ! FAIL ! *