follow | dash
Fearless
Thank You , My Love ! part 1
Sunday, October 9, 2011 @ 12:28 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Ha! Bila korang bukak blog ni mesti ingat nak citer pasal pakwe-pakwe , kan ? Ooops ! Sorry , ini bukanlah citer yang korang nak . Hehe , pantang korang nampak perkataan 'love' , kan ? Ini citer pasal my friend , almaklumlah , tahun depan tak jumpa lagi dah . Sorang selatan , sorang barat , sorang utara , sorang timur , sorang lagi duduk diam kat sini . Hissh , sedihnya . T^T

My best pal yang pertama , Amni !

Photobucket

Kitorang kenal dari darjah satu lagi . Tapi baru tahun lepas rapat . Sayangnya . Dari dia lah aku pandai sebut perkataan yang aku sebenarnya tak hingin nak sebut . Contohnya , ya , thank you my love , lepas aku tolong dia jer mesti dia sebut empat perkataan tu . Aku pun terikut .

Pernah waktu tu sorang classmate belikan air untuk aku , tak tahu kenapa , dia murah hati , aku katalah thank you my love . Padahal classmate tu lelaki . Dah terbiasa , tersilap pula . Harap-harap dia tak dengar , malu gila !

Photobucket

my best first pal , Akish @ Balqis .

Senarnya orang ramai panggil dia Akish tapi I'm still with Balqis . Entahlah , terbiasa dari tahun lepas lagi kut . HAHA . Dulu kitorang lumbe followers paling ramai . --' Cam sakai jer . Tapi lepas dah terasa bahang kepanasan UPSR , dah tak tanya dah . Lagipun memang aku dah ketinggalan . Dan selalunya , akulah yang paling hebat kritik blog dia , terutama blog berat . Tapi sekarang dah ringan dah .

Dekat sekolah , kitorang ni macam kembar dalam kelas . Bayangkan , takde gempa bumi pun , kitorang duduk bawah meja .Kitorang main gam sambil nyanyi kat bawah meja tu . Sekarang dah tak buat sebab tak muat nak duduk bawah meja . LOL~

Photobucket

This is my first pal . The name , Atiqah . Dulu waktu tahun 3 , aku ngan dia memang tak suka sesama sendiri tau . Gaduh ajer . Lepastu masuk tahun 4 dah okey and jadi best friend sampai sekarang . Kadang-kadang dia merajuk , esoknya dah okey . Jadi aku dah biasa dengan dia .

Dia ni budak ikut trendlah , kalau tu musim domo , kalau boleh satu kedai domo dia nak borong . Kalau musim Angry Bird , dia tak kisah keluarkan duit janji ada barang tu . Gambar kat atas tu , zaman dia minat domo ler tu .

The reason aku panggil diorang my first pal sebab dioranglah yang rapat dengan aku sampai aku tak boleh nak tentukan saper pertama , saper kedua and ketiga . Okey , jumpa di Thank You , My Love ! part 2 !

Info :
Amni - www.amnizubaidah.blogspot.com
Akish - www.blogakishcute.blogspot.com

Happy blogwalking ! ^^