follow | dash
Fearless
2012 :')
Saturday, December 31, 2011 @ 4:27 AM | 0 yeolli(s)


Assalammualaikum :'3

Tahun depan 2012. Okayy, I mean, esok dah 2012. Kenangan 2011 takku lupa. Ada yang best. Ada yang bengang. Ada yang macam what the. Aku dedicate this entry untuk segala kenangan 2011 aku. Eheh. Psst... ada satu secret ngetop saya nak cerite :D

Kenangan yang best, for me waktu pergi camping kutt. K bukan camping tapi aktiviti dia lasak sikit. I remember kena pacat malam-malam. Pastu melalak dekat tandas besar tu. Malu betul dekat sorang adik tu. Dialah yang 'tanggalkan' pacat tu.

And saya ada pergi TBR untuk mantapkan skill UPSR. HOO~ ayat :D K best. Tupun sebab menang kumpulan terbaik. HAHA. Jangan jelly yow~ #terkeluarbahasarempit:P

Yang thrill, ofcoz lah waktu peksa UPSR. Not much to say. Pastu ada PSRA. Teringat waktu saya tertukar kertas soalan dengan kertas jawapan. You know what? esoknya pengawas tu kata macam ni, "semalam ada budak tertukar kertas soalan dengan jawapan" Pastu satu kelas tu pandang-pandang saya. Sengih perli diorang TToTT

Andthen, saya buat bunyi pop pop lepas habis kertas. Budak comel sebelah saya pun buat bunyi pop pop tu. Tapi bunyi pop pop dia kuat. Nak tergelak saya. Sebelah saya satu lagi pulak lawan alarm jam. Mentangmentang jam digital -.-

K ni secret ngetop saya. #Harapnyaibutakbacaentrini saya 143 seseorang. Apa maksudnya? Pikehlar sendiri :p KBAI.