follow | dash
Fearless
Saya ada , awak ?
Tuesday, December 13, 2011 @ 4:20 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum :]

Saya dah terlepas ujian kemasukan IGSCE . Tak pernah dengar ? Dia macam MRSM cume die ade program english . Saya taklah sebagus itu nak masuk IGSCE cume saje trytry . Tapi sekolah die cantik , sebab sekolah tu baru lagi . 

Saya nak cakap , yang saya dah ade twitter #kereklaakaunakciterdahadetwitter# saya ni lembap sikit . Baru sekarang ada twitter . Semua dah ade . Saya je takde . Klik sini untuk ke twitter saya . Saya follow awak okey , dan awak follow saya :D

Disebabkan saya dah tak perlu risau tentang IGSCE , saya akan lancarkan projek pembangunan bangunan tertinggi fanfic saya . Tajuk die TROBLE MAKER , inspired by Hyuna 4Minute & Hyunseung B2ST song . Tapi saya tak publish dekat sini . Saya publish dekat secondary blog saya #carakaucakapmacamadaorangnakbace:|

And thanks to Hani Fathiah , dia pernah collaborate dengan saya hasilkan satu cerite , eventhough tak terkenal . Buku cerite tu pun dah hilang entah ke mane :p

KBYE , NAK SIAPKAN FANFIC SAYA .