follow | dash
Fearless
Saye suke dia !
Monday, December 5, 2011 @ 4:08 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum , saya Maya , rakan Hasreen :D

Jangan tanya saya kenapa saya pakai blog dia untuk update cerite tentang saya . Oh , dan nama saya sedap kan ? ala-ala Maya Karin :D

Saya nak buat pengakuan . Saya ada minat pada sorang budak ni . Biar saya kenalkan dia dengan nama Mister saje . Dia lagi pandai dari saya . Dialah inspirasi saya untuk terus maju di alam persekolahan . Jangan gelak pasal ayat saya . I mean it .

Dalam sukan , dialah yang paling menyerlah . Saya ni cuma berusaha ala kadar je . Tapi saya suka tengok dia bersungguh-sungguh untuk rumah sukan dia . I mean , rumah sukan kami :D

Dan pada suatu hari , saya naik kelas ke kelas dia . Saya dapat duduk di belakang dia . Rakan kelas dia semua sombong dengan saya . Termasuk juga dia T^T

Tetapi yang saya pelik , dia kan selalu pandang-pandang belakang kalau ade chance . Hati saya berbunga setiap kali dia pandang belakang .

Pada tarikh 16 Ogos , yaitu hari jadi saya , Mister berdiri atas kerusi dan confess dia suka seseorang . Pada masa tu , saya harap sangat dia sebut nama saya . Namun , hati saya terpatah dua apabila dia kata dia suka orang yang duduk di sebelah saya .

Patutlah dia selalu pandang belakang . Usha budak sebelah saya rupanya . Awak tahu tak macam mana rasanya ? Oh , malunya . Selama saya sukakan dia rupa-rupanya dia suka orang lain T^T

Nasib baik saya tak suka dia dalam-dalam . Jyeahh , macam mana nak suka orang yang saya tak kenal ? Mister ? whattheluls. Awak terkenalah . Saya tak suka pun Mister . Saya , yang sedang menaip dengan lembapnya ni ialah Hasreen Muzammil . Not Maya . Saya takde kawan nama Maya .

Mianhae okey ? saya boring .

This entry is inspired by : Mania Story :)