follow | dash
Fearless
I See Sparks Fly Whenever You Smile :D
Saturday, November 26, 2011 @ 11:12 PM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum :)

Semalam aku pergi tengok wayang kat midvalley . Huh , aku tak pernah tengok wayang kat midvalley . Sebab sesak . Lagipun jauh . Baik pergi alamanda . Dekat sikit . Aku tengok Puss In Boots 3D . Bestlah jugak . Mata dia..aish ! boleh cairlah :D

Andthen aku lalu depan satu kedai video ni , dekat ats dia ade sign SNSD . teruje aku tengok . Tapi tu album SNSD yang Japan punye . Dekat alamanda aku jumpa korea yang baru punyerr.

Sebelum balik tu kitorang singgah kat satu rumah . Rumah penjaga aku sejak aku berusia dua bulan . EHEH , dia nampak aku kan , dia kate , Syasya dah besarlah :D aku pun malumalu , pastu aku masuk dapur dia kan , aku tengok satu toaster ni , toaster yang duludulu aku buat roti sendiri kalau aku lapar .

Pastu aku tengok anakanak penjaga aku ni , aku sampai tak kenal dah . Angah tu dulu kurus . Sekarang gem sikit . Muka pun ade irasiras safee sali .

Owh , cerpen aku dah siap . Tunggu nak publish kat blog kedua aku jer . KBYE ^^v