follow | dash
Fearless
stories PEEPS !
Tuesday, November 8, 2011 @ 5:15 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum , hey PEEPS c:

woahh~~ missnyee kat blog ni , walaupun tak sampai seminggu aku tinggalkan blog aku . yeahh , aku ade stories untuk korang . hear that ? STORIES . Maksudnye ade dua cerite yang akan aku kongsikan dengan anda semua . pfft , skemanye ayat .

Yang pertama , aku nak bagitau , aku ade pergi lawatan kat KL , ade sesaper nampak rombongan budakbudak sekolah rendah yang coolcool semua ? yups , that us . Ahaks , tapi yang tak coolnye , ade budak jatuh kat gondola . Bende hitam yang kat petrosains tuu , ha , ade budak jatuh dari gondola tu . yaya , jakun .

Pertandingan Senamrobik Antara Kelas pada keesokan harinyee ^^

sebelum tu , nak cerite siket , ahli wakil kelas kitorang sebenar-benarnya sembilan orang . Kemudian , balik dari KL tu , ade dua mamat ni menggedik nak join . Kononnya nak jugak dapat hadiah bile menang nanti . Aku , sebagai co-leader #leader-tak-ikut-gi-rombongan-KL kate "okey fine , tapi step dia susah tau" .

Pastu bas sampai ke sekolah , aku ngan wakil senamrobik tunjuk carecare senamrobik tu , aku nampak muka diorang macam wth . yeaa~~ susah .

_______________________________Turn kelas senamrobik kitaorang__________

Step dia susah gila dohh , sebab senamrobik kitorang bukan senamrobik , but , menari . Ada time kitorang buat half-split , aku boleh tengok orang macam woaaaah , berbaloi jugak kaki aku sakit .

Eheh , part yang manis semanis coklat tukan , kelas kitorang menang . Hee ~ ade jelly ? :B