follow | dash
Fearless
Mix Entry c:
Saturday, October 29, 2011 @ 7:25 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum , kalau jawab sayang , tak jawab dosa . (:

yeah , bebi , aku turun berat badan . Pertengahan tahun , dekat-dekat 40 . Timbang balik tadi , dah 35 KG , oooooohhhh , hepinye ! XD

Terengganu lwn Negeri Sembilan . Peteh ganu peteh ! Tak hingin aku nak sokong NS , aku takde kaitan dengan NS . uiikkkss ! SORRY . Okeyy , entry tak panjang kowt , sebab aku nak bace buku . Gile banyak buku aku kena bace . No worries , bukan buku teks (:

Oh yea ! header ni khas untuk Fatin . Sebab jadi blogger baru AND mention aku kat blog . Thanks , tak jadi aku nak ketuk kepala kau .

Photobucket

Handphone budak junior kat sekolah aku hilang . Ciricirinyee , touchscreen and Sony Ericson . Mahal kowt . Dahlaa tu bukan ia punya , tu bapak dia punyee . Okey budak ni , memang kawan aku anti gegile ah . Sebab die penah cari pasal dengan kawan aku yang lagi satu kat fb . Pastu aku tanyelahh saper orang yang last sekali die nampak . Dia tunding aku , ngan kawan aku yang kena cari pasal kat fb uhh =='

Disenangkan cerite , budak yang tunding tu saksi , and saksi tu kawan kepade budak junior tu . Tapi nampak obvious dowhh , macam die yang ____________ , sebab dia macam takuttakut . hey , dahlaa . Kalau salah , aku gak yang kene .

Tapi bukan aku yang curi ahh . Takde keje nak curi . Aku mampu ahh beli weyy , 20 tahun akan datang , bile aku dapat gaji sendiri XD

Keyy , dahlaa , nak sambung tengok bola , kbai , Assalammualaikum . c: