follow | dash
Fearless
yeah bebi , see you tomorrow ! :D
Friday, October 21, 2011 @ 7:18 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

* Hey , bebi , tak sabar esok , esok bebi datang tau ! *

HAHA , tu ayat gedik , k . Tak men ah bebi-bebi ni , geli-geleman aku . Nak cakap ni , pasang telinga betul-betul , kalau tak dengar jugak , meh aku korek telinge untuk kau , nescaya terkeluar segala jenis isi taik telinge , hii , gelinye !

Hari Sabtu dan Ahad , aku takde , pergi cuti-cuti malaya dengan kekawan aku . Pergi Impian Country Resort . Macam mana rupa resort tu , aku pun tak tahu . Ada rupa macam resort kat PD ke tak aku pun tak tahu . Saje taknak google , biar suprise sikett , baru syiokk .

Jadi , sementare aku takde untuk dua hari ni , jagelah belogg aku helok-helok , aku nak bile balik nanti , shoutbox aku full dengan pendatang -pendatang yang aku kenal@tak . Okey ?

Lagi satu , aku dah ada tumblr ! Hoo , seronok bhaii ! Ye , aku ketinggalan , baru sekarang pakai tumblr . Ni dah zaman twitter lah , kan ? Ini url tumblr aku , jenguklah ye :

hasreentumblr.tumblr.com

Tak banyak gambar yang aku letak , tapi puaslah hati aku , susahpayah edit gambar , letak tumblr , orang pakai atau komen , sejuk hati mak memandang ,  :D sejuk hati aku tengok .

Korang dah tengok MV SNSD yang latest punye , the boys ? takkan tak tengok lagi , dua hari berturut-turut jadi top video dekat youtube . wtvlah , aku bukan nak citer pasal mv diorang , aku nak cite pasal gambar dekat mv dorang , hehe .

Photobucket

Photobucket

Dua gambar ni antara the best among the best gambar yang aku pernah edit . huh , #riakriak . yelah , aku nikan slow beginner , aku riak sikett nak marah . Aku senarnya ada buat banyak lagi gambar-gambar macam tu , tapi semua terkumpul kat tumblr aku , jadi korang kena jugak kunjung blog aku hokayy !

#KBAI c: