follow | dash
Fearless
Hello November :'>
Sunday, November 13, 2011 @ 12:42 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket
#Remember someone when I saw this photo ^^


OMG OMG OMG OMG OMG ,


OMO , OMO , OMO , OMO , OMO ,


OMG , OMG , OMG , OMG , OMG ,


HOMAII , HOMAI , HOMAI , HOMAI ! 


Nak tahu ade ape ? Tunggu habess entri dulu ye , dear .

Assalammualaikum , Bonjour ,

Aku mood baik sekarang ni , baik korang layan kerenah aku sekarang ni . Ekceli tadi aku pergi jamuan tertutup tahun 6 . Cikgu suruh pakai baju ikut tema . Tema dia , karakter idaman . Aku macam watdehal , mane aku nak hambatt baju cari yang sejibik macam karakter idaman aku . HAHA , lastlast aku datang lari tema . HO YEAH .

And then , kitorang patutnya perform tapi disebabkan delay jadi tak sempat . Takdelah perfomance terhebat untuk rakan-rakan tersayang . Pastu diorang kate , alaa , takde perfomance 6C . #Ayat akhir aku gebang .

And then kelas aku dapat manyak hamper menang macam-macam pertandingan . Aku hurung satu hamper besau ni tau , pastu aku bawak tunjuk kat kekawan lain kelas . Pastu diorang gelakgelak aku . yeahyeah , aku tak cool . Sampaikan kawan aku tangkap gambar aku lompat tunjuk hamper , kelakar dowh XD

dessert dia aiskrim and abc , aku tak jamah pun aiskrim tapi aku tambah abc dua kali . eheh .

That's all . Sebelum aku terlupa , ayat OMG tu , citer dia camni ,

handphone cikai aku hilang .Entah ke budush si pencuri tu nak amik handphone cikai aku . Mengidam sangat nak handphone kot . Mungkin handphone aku lagi cantik dari handphone dia kowwwwwwt , walaupun handphone aku dah calarcalar . Nak tahu ? aku syak acik cleaner , takde keja kan ? XD

Habis citer aku , terhibur ? Au' revoir , Assalammualaikum-