follow | dash
Fearless
Fly With Me
Saturday, November 12, 2011 @ 3:33 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Hey peeps , assalammualaikum w.b.t :D

hari Jumaat lepas , sekolah kitorang buat hari kanak-kanak and jamuan antare kelas. Hehe , best jugak . Pengacara majlis pun not bad , pandai ambil peranan. Cehh , puji pengacara lebey , kawan sendiri katakan . Kelakar dowh , pengacara tahun enam tahun ni , puji tahun sendiri .

Performance tahun ni pun okey gak ah. Paling aku ingat , tahun lima , peeeeeerghh , menari lagu hey ladies bhaii . Tapi tepukan takdelah gemuruh mane . Ecehh . Tapi waktu tahun enam buat performance , gile gemuruh  jiwa semangat membara kitorang tepuk . Siap berhu-ha lagi . Tahun enam cool kan  ? XD

Pastu waktu jamuan , kitorang oder KFC .  Lambat dowh KFC sampai , pastu kelas lain bega-bega kate , mane KFC ? mane KFC ? aku pun senyap jelahh .

Lastlast sampai gak . Kelas kitorang tengah-tengah tau . Pastu setiap kali budak lalu , kitorang makan dengan bergaya nye . Konon nak tunjuk dapat makan KFC . Ade sekumpulan budak ni tau , kitorang tunjuk ah makan KFC , pastu kan , sorang mamat ni kate , " kitorang makan mcD lah ! " Aku balas , " McD murah ! " HAHA , aku tau , diorang tak makan McD pun , nak menipu tak jadi  XD

Cuba tengok gambar kat atas ni , cer teka , cer teka , mane satu aku ? Saper jawab betul dapat percutian ke kampung naik MAS bayar sendiri . Okey dah , aku tau korang boring dengar citer aku kan ? takpe , citer aku tak best pun #merajuk ney  !

Sebelum tu aku tunjukkan korang sesuatu yer . Jeng jeng jeng !

                                                                             -




                                                                             -




                                                                             -




                                                                             -




                                                                            -


Photobucket

haa , okey tak , okey tak ? Ni cume teaser jer tau . Bile dah siap nanti aku bagi korang bace . eheh . Itupun kalau korang nak bace . Key habis dah citer aku . Kejapkejap , Greyson Chance comel kan ? Kwangmin hensem kan ? ehhh , dahdah . Cerite saye tamat di dini . KBAI , Assalammualaikum -