follow | dash
Fearless
tah pape -.-
Thursday, December 1, 2011 @ 1:00 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket

Annyeong , Assalammualaikum :D

Okayy , aku teramatlah bosan . Aku rase lagi best duduk kat sekolah walaupun tak belajar . At least waktu pagi boleh main bola . Waktu lepas rehat lepak kat kelas kawan , atau tengok budak main bola , atau duduk kat makmal komputer , atau buat pertandingan sandwich :D

Hape aku merepek ni ? -.- okayy , aku rase aku takde ape nak citer selain citer ni . Citer ni tak bosan kot . Foine , citer ni best bagi peminat KPOP , POP jer . wtv , korang dah masuk blog aku , takde pilihan , korang kene bace jugak ! bwahahaha , amacam gelak aku ? devilish tak ? :p

MAMA 2011 diadakan di Singapore . Nak tahu ape maksud MAMA 2011 ? no , bukan mama yang jage korang siang malam tu . Ini MAMA = Mnet Asian Music Awards .

My favorite group is Girls Generation @ SNSD . Diorang menang due awards . Artist Of The Year and Female Group . Banggebangge :D And then diorang buat special performance . REMIX THE BOYS . ooohhh , i love it :D

Harini , aku takde keje , aku tengok MV KPOP , aku minat lagu Ma Boy :D

That's All , KBAI :)