follow | dash
Fearless
New Skin Bebeh :D
Wednesday, December 28, 2011 @ 7:58 AM | 0 yeolli(s)




Photobucket

Assalammualaikum :3

Miss me ? Hoho, aku ni sekarang dah pandai bajetbajet. Uhh, tak. Dari dulu aku membajet. Tapi tak perasan. Yoko? Hah, sape kesah :p

Aku pakai new skin. Omey tak? comel kan? kalau aku yang buat, =..= Boleh rosak kod-kodnya.

Lately saya sibuk dengan fanfic saya. Kyaa~ nak tengok? picett sini :D andthen tak tahulah trend ke hapo, ramai yang buat fanfic. Jyeah kawan aku pun ada buat. Meh lepak kat situ :3 picett sini dan sini :D

And pleaseeeee, follow my twitter :D tekan sini kuatkuat :) . Desperate sudahh . HAHA. Aku cuma boring tengok timeline tak gerakgerak. Pasal FB pulak, kalau awak ni pemes memang bestlah. Ada jer nak borak. Lain macam saya. Nasib baik genggeng saya selalu on. Time ni diorang on tapi nantilah. Hehe.

Sekarang saya addicted dengan lagu U-Go-Girl. Tengok Invicible Youth, Hyuna dengan Yuri nyanyi lagu tu. HAHA. Okey takde saper kesah. kfoiinnnnnnnneee. Taknak mengarut banyakbanyak. Kbai.