follow | dash
Fearless
ASRAMA T-T
Saturday, January 14, 2012 @ 7:36 PM | 0 yeolli(s)


Assalammualaikum, penduduk bumi sekalian. Selamat sejahtera penduduk kerusi di hadapan lappy. Atau komputer :P

*sigh* Minggu ni, minggu terakhir aku dekat JESS. Macam bengungs je. Dah elokelok dapat JESS, tetibe dapat tawaran asmara. Oopss, asrama. Kfine, tak kelakar pun. JESS diiktiraf Sekolah Terbaik Negeri Selangor. Tu aku sayang nak tinggalkan JESS.

Mak aku yeye kata pilihan di tangan aku. Take it or leave it. Andthen dia kata, seeloknya pergilah. Pastu mak aku ngadu dekat atukOpah. mak aku kata aku taknak pergi. Kalau dah kene sound dengan atuk ngan opah tu, alamatnya pergilah -.-

I never thought ada gang yang lebih cool daripada *cough*. Tak boleh gitau, nanti diorang block aku. Naya tau! Aku suka Atikah ngan Nadhi yang lepas cakap. Aku suka Amalin si loudspeaker. Aku suka Danisyah yang comel. Aku pun dah tak kekok kawan dengan budak sebolah aku. Sekarang dia bukan anon bagi aku.

Kesimpulannya, aku dah boleh sesuaikan diri di JESS. asrama? entahlah. Ada budak masuk Seri puteri kata dia asyik kena marah dengan senior je. Kecut aku. Pastu doktor yang buat medical check-up tu tanya aku, mrsm mana?

Aku pun jawablah dengan jujur. #cehayat Pastu dia kata Sekolah yang berhantu tu? Aku macam pfft je. Aku dah elok rela pergi mrsm tetibe dia runtuhkan keyakinan aku. #AyatSkemaLagi 

Harapnya aku boleh survive dekat mrsm tu.
SMK JALAN EMPAT, HWAITING!
JALAN EMPAT SECONDARY SCHOOL, SARANGHAEYO!

Nak promote kejap ==> Fanpage SNSD.