follow | dash
Fearless
School Life :D
Saturday, January 7, 2012 @ 3:01 PM | 0 yeolli(s)

               Photobucket

Assalammualaikum & Annyeong :D

Huff, sekolah rendah dengan sekolah menengah lain gila dowh. Tak boleh salin nota lambat-lambat. Nak kena rehat tak boleh lambat-lambat. And most of all sekolah tu macam tempat asing. Semua benda nak tengok, kan? Macam jakun pun ada. Ngehngeh :)

Old Friends
Nasib baik ada kawankawan lama. Takdelah rasa macam takut jalan satu bangunan sekolah tu. Pastu adalah kawan nak berborak. Kawan yang tak rapat pun boleh jadi rapat. Teringat waktu tu, ternampak Arekish. Fuhh, kacau je orang tengah cakap semata-mata nak jumpa Arekish. Haha.

Sekolah
Sekolah dia cantik. Guru-guru dia pula garanggarang. Waktu sekolah rendah, aku tahu ada sorang je guru disiplin. Masuk menengah ni, cikgu tu guru disiplin, cikgu ni guru disiplin. Owh~ saya lagi rela ada Cikgu Sivagami gummy~

Kenalan Baru
Saya ni susah sikit nak buat kawan. Tapi senyum kat orang tu adalah. Taknak dilabel sombong katakan. Sorang classmate saya tu duduk sebelah saya. Nama dia, saya tau waktu secondth day, Alia. Tapi saya perasan nama ayah dia dulu, baru nama dia. Haha, budaya lama masih tak ditinggalkan.

Andthen, saya berkenalan dengan Kak Aida. Mak dia tumpangkan saya ke sekolah. Ayah saya tumpangkan Kak Aida balik sekolah. Kak Aida ni baik, comel, berbudi bahasa. Sometimes I wanna be like her. Semua orang senang. Kak Aida ni aku ingat macam senior sombongsombong kan. Rupanya tak. Kat sekolah kalau tembung tu senyum ke lambai ke. Kak Aida tu semua baiklah T-T

Status
25 haribulan saya ke Alor Gajah. Nak masuk asrama dekat sana. Tak tahulah ni pilihan terbaik. Wish me luck :D