follow | dash
Fearless
haze haze haze
Monday, June 24, 2013 @ 1:54 AM | 1 yeolli(s)

\Assalammualaikum/ hello ye mrsm alor gajah cuti sebab jerebu. dahlah tengah demam kan uhuk uhuk ceh gedik je aku ni. nothing much to story morry sebab baru je balik kan eheh eheh. sepatutnya hari ni dah start buat subject based class tu tapi sebab jerebu ni hahahahahahahahahahahaha selamat kaki aku tak payah panjat tangga banyak banyak ecehhhhhh.

Tapi hari Rabu pula ada pj which means ada bleep test D: Ni yang malas ni. Kenapalah aku takde stamina macam atlet confirm lawa result segak aku. Yang lepas dapat 6.5/10. Yang lain dapat tujuh atau lapan sampai aku je enam kannn. Markah seni aku lawa gila hahahahahaha dapat 40 something over 100 takpe takpe ramai yang dapat markah macam tu hahahaha. Bukan kami tak kreatif tapi soalan cikgu detail sangat eheh.

hmmmmmmm maybe tu jelah. Esok balik maktab like whattttttt ugh bye