follow | dash
Fearless
Do's and Don'ts
Tuesday, December 11, 2012 @ 10:56 PM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Happy 12.12.12 :D Although aku takdelah excited sangat dengan tarikh harini. Aku nak buat new year list, macam tahuntahun lepas aku buat. Ingatkan nak buat waktu 1 January 2013 tapi waktu tu I'm off to MJSC Alor Gajah. Huwah tak sukanya bila teringatkan tempat macam prison tu -.- K, New Year list. Jeng jeng jengggggggg

Life as a muslim

   Life as a boarding school student


Haa banyak betul listnya.  Macam step nak buat resipi pulak kan. Cakap pasal resipi, aku tak lunch lagi. Haiyo. Kalau LDP baca pasal mp3 dengan phone haram mati aku. Haha. Macamlah takde yang bawa phone haram. Phone cokia aku pun dah hilang. Nantilah cari. Sehari sebelum berangkat baru nak packing semua. Haha. Kbye guys. Have a great date x