follow | dash
Fearless
Total Luck
Monday, December 10, 2012 @ 5:45 AM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Holla. Bonjour. Annyeong. Hello. Saya update blog ni sebenarnya takde apa pun. Saja bosan. Hikhok. Selama aku cuti ni apa yang aku buat ha? Facebooking, tweeting, asking, blogging, eating, sleeping, solating, segala yang ting tinglah. Waktu malam, homeworking. Memang tak boleh bertimbun lagi homework. Kertas maths dengan agama pun dah hilang. Kena tanya sanasini. Haish. Nasib baik sejarah dah siap. Happy tahap pergi concert Kpop gituuu :D

Tapi, concert yang diorang buat tu aku tak boleh pergi :( Nak juga pergi tapi tiketnya mahal sangat. Ceh. Tapi takpe, saya tak minat boy group. Saya minat girl group. Cakap pasal kpop, barubaru ni birthday Yuri SNSD dengan Minho SHINee :D

K, macam post pasal birthday Myungsoo, aku nak cerita macam mana aku kenal idol kpop. Huahuahua. Yuri SNSD, aku kenal melalui SNSDlah. SNSD pulak aku kenal melalui Sunny SNSD. Sunny SNSD pulak aku kenal melalui Aidil Hakim. Haha. Aku ingat lagi. Waktu tu Afiqah post mv Gee lepastu Aten post mv Oh! untuk My School Rocks punya contest. Kemudian, Aidil kenalkan aku fanpage Sunny SNSD. Dari situ aku kenal Sunny, SNSD, dan Yuri. Dulu aku konfius antara Yuri dengan Yoona. Macam serupa aja. Waktu tu, aku year five kowt. Hampir dua tahun lepaslah kan? Huah lamanya :O

Minho pulak aku kenal dari mv Gee. Tapi aku minat Taemin dulu. Kononnya lah. Tapi sekarang aku tak kenal pun Taemin mana satu. Aku kenal Minho je. Alamak melting weih tengok dia dalam To The Beautiful You. Kenapa dia sweet sangat? Sanggup betulkan lampu, sanggup halang dari terkena air kotor, sanggup loket mak dia hilang daripada tengok Sulli lemas. Weih, orang Korea memang sweet eh? Nak fly dekat planet Matoki sekarang boleh tak? Haha.

Cuba tengok blog sekarang. Lain kan? Cantik tak cantik tak? Kredits to ze owner of the skins. Tak sabar nak jumpa bebudak mrsm. Tak sabar nak story morry pasal apa yang mah parents cerita. Mesti Ilham suka sebab dia suka cerita sebegini. Mesti Jeeha jeles sebab cerita ni lagi sweet dari Vanila Coklat fav drama dia. Eee tak sabar tak sabar :D Kbye x