follow | dash
Fearless
Wandom Posh
Monday, December 3, 2012 @ 5:40 PM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Hai. Saya Hasreen Muzammil. Terima kasih sebab sudi kunjungi blog saya. Harap follow ^.^ Hoho, aku dalam mood jadi budak skema dan newbie. Lalala :3 Wandom Posh. Wandom Posh. Lolololol. K, so where should I start? Perlu ke start dengan phone baruuuuuuuuu?

Yup, aku dapat phone baru. Samsung Y warna putih. And the colour of le cover warna turquoise, my second fav colour. Eh, betul ke eja tu? Ni kali ketiga aku tukar phone -_- Ya, saya careless. So what? Haha. Tapi aku nak jaga phone baru ni elokelok sebab susah okey nak dapat. Rasa macam setiap tahun aku hilang phone. Haha.

Aku ada terfikir nak kerja sematamata sebab nak beli phone ni. Haha. Tapi kawankawan semua buat muka mak nenek. Berkerutkerut. Najeeha dengan Ainaa paling marah. Haha. Aku still buat though, kerja menjual. Siapa ada ingat muka penjual hanger seluruh blok aspuri? Lol. Lepas kemas stor secara besarbesaran, hangerhanger yang takde tuan tu aku jual. Hasilnya, RM2.70. Nak beli nasi goreng kafe letak ayam goreng tambah dengan air milo pun tak lepas. Tapi takpe, bersyukur :)

Aku tak give up dekat situ je. Aku jual stok kawankawan. Like, cookies, maggi and stuff. Thanks to Najeeha, Hannah, Ainaa sebab jadi pemborong. Lalala. Paling laku Quaker Oat Cookies perisa Chocolate Chip. Tapi aku tak berapa suka makan bende tu, sebab aku tak pandai makan biskut dan segala. Habis tumpah macam budak dua tahun. Selebihnya, duit topup dari atuk, unclengah dan ibu. Hikhok. Kesimpulannya: Miracle is another name of hard work.

Sebenarnya, boleh je minta pakai bodek je tapi sebab adik aku pun minta benda yang sama untuk upsr dia. Haktui. Aku kena buat macammacam nak dapatkan duit. Haha. Siap buat list lagi tau. Jangan mainmain. Tapi list tu end up in the rubbish bin. Kesimpulannya: Hasreen cuma hangathangat tahi ayam -_-

Well, guess title post tak patut diletak 'Wandom Posh' sebab dari hujung entri sampai hujung entri (?) cakap pasal phone je. Haha. Apa aku kesah? Haha. Kbye :)