follow | dash
Fearless
//New Things
Thursday, March 15, 2012 @ 3:57 AM | 0 yeolli(s)

Photobucket
Assalammualaikum and hello to you, you, you, you and awesomely YOU. Okay that's annoying. Ehhhhhhhhhh, kenapa aku speaking pule ni -.- Ohh, btw, aku join satu grup ni:

IGCSE 1'ST BATCH MJSC ALOR GAJAH
Diorang memang online freak gegile. Saya tak menang tangan nak ikut update diorang. Sekejap tukar photolah, gosiplah, homeworklah. Kawan maktab addlah. But diorang da bomb. Best gila. Paling best tu sorang kawan ni dia baik gegile. Dia bagi jawapan untuk homework kitorang. So unbelieveble :D

Oh, dan saya jumpa satu blog kawan maktab. Her name is Syasha. Sama nama manja :) Family besar saya panggil saya syasya. Dunno why ._. Oh btw,  klik pergi blog awesome dia :)

Lagi satu benda nak citer ni, Kak Anis yang comel, cantik, cute dan seangkatan tu retweet my tweet :D Tak percaya? tengok pic kat bawah ni.

Klik untuk tumbesaran. Oh, disebabkan excited sangat, terlupa nak letak url blog. Namoo curi eh? Haha, sape mau curi? :p Korang mesti kata bajet jelah. setakat retweet bagai nak citer satu dunia. Tapi ni first time akak hotstuff retweet tweet saya. Terharu ni. Btw, blog Kak Anis comel di sini :D dannnnnnnnnn My twitter :)
Ohkbai :)