follow | dash
Fearless
Untitled Post :)
Sunday, February 5, 2012 @ 6:32 PM | 2 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum :3

Salam Maulidur Rasul bagi seluruh muslim di dunia. Dan salam homesick dari Hasreen Muzammil. Huhu. Takmau balik maktab gegile T^T

Me lap rumah sangat-sangat. peluk rumah ketatketat. Namoo balik dorm. Seriously. Nak bawak laptop pergi dorm. nak bukak fb harihari. Tapi kat dorm tak boleh buka fb. Kasihan gegilo. 

Oh ye. Awak, awak, awak semua tahu tak saya masuk persatuan apa? Saya masuk Puteri Islam >.< senang kan? Pelajarpelajar lain berkejar nak jadi kadet polis and bomba, saya lenggang kangkung pergi dekat puteri islam. Beshh. Nama vice president puteri islam pun dekatdekat dengan nama saya. Hasreen. Aww :')

Saya masuk kelab ICT and bola tampar. HAHA. Bola tampar? skill pun takde nak masuk bola tampar. Haha. Game tu je yang saya enjoy main. netball? haktui. saya tak sepandai fateen, aissyah, izzah etc dalam netball.

That's all. KBAI C: