follow | dash
Fearless
MRSM ALOR GAJAH :)
Friday, February 3, 2012 @ 10:48 PM | 0 yeolli(s)

a href="http://media.photobucket.com/image/weheartit/zonkadoodle/japcandies-weheartit.jpg?o=16" target="_blank">


Assalammualaikum dan salam homesick dari Hasreen.

Dekat mrsm alor gajah, aku dah tak dengar orang panggil aku acin dah. orang semua panggil aku hasreen. sometimes ada jugak yang tak ingat nama aku. huhu T^T

Tapi duduk mrsm best jugak :D kalau adikadik upsr atau kakakabang pmr dapat mrsm gi jelah. bab homesick tu memanglah ada tapi sementara je. actually mrsm aku ada program igcse. kira macam english gitulah. buku-buku pun fresh from uk. jyeah, banggo sangat :D

Tapi sorrylah. aku tak speaking dalam blog. aku kan anak melayu sejati*kembang hidung sepinggan* aku pakai lappy sekarang. Tahap kebengong-an lappy ni pepaham jelah. so kbye. asslammualaikum ;)