follow | dash
Fearless
#200
Wednesday, January 18, 2012 @ 10:47 PM | 3 yeolli(s)

Photobucket





Assalammualaikum. Konichiwa. Besar sangat ke pic bjd tu? sabar jelah kweh? Comel kan bjd ni? :)

Thanks to everyone or anyone or stranger or anon. Sekarang ni follower aku dah cecah 200. 200 nak bega. haktui. Sebenarnya aku target 200 follower sebelum twentytwelve datang. Tapi tak dapat. And then aku target 200 sebelum pergi mrsm. Alhamdulillah dapat :) thanks.

Hari jumaat ni last day aku pergi JESS. Malangnya, aku tak boleh belajar for da last time hari jumaat. Nak kena hantar buku spbt and whatever tu. Sorry ye guys. I screwed everything. Ekceli hari khamis that mean hari ni, aku sepatutnya datang. Balqis and Amalin bersusah payah nak bawa phone pergi sekolah. Risky gile -.-
SORRY. MIANHAE. MAAF.

Dahlah 21st tak boleh datang -..- sorry ye? sorry sesangat. Mesti Balqis ngan Amalin bengang gile. Namoo bengangbengang. Nanti tak comel dah :')


Uuuu... ni antara memories tahun lepas. Kitorang tak kawan dengan Balqis. Lastlast ada program motivasi. Menangis kitorang. Sampai pelukpeluk gitu. Kalah cerite Korea :P But honestly, kitoranglah yang paling 'terasa' dengan motivasi tu. Unluckily, Amni takdop waktu tu :')



Ni pula waktu 2010. Japjap, dua tahun lepaslah kan? Wahh, gile lama. Tahun nilah aku rapat dengan Amni. Tahun ni jugalah aku kenal Balqis. And I guess, tahun ni jugelah aku dengan Atiqah dah berbaik. kowt. Waktu darjah tige aku dengan atiqah gaduh. haha. gile punye orang. Tahun lepas baru aku tahu Balqis sekelas dengan aku waktu darjah dua. Gile kan? Terlalu gile -..-

Dah panjang rupanya entri aku. Kepada kawankawan aku, followers, and sesape saje, maafkan segala salah silap aku ye? Thanks. Sorry. Byebye :'(