follow | dash
Fearless
An Awesome Week :D
Thursday, March 8, 2012 @ 9:02 PM | 1 yeolli(s)

Photobucket

Assalammualaikum dan salam pagi petang siang malam. Sekaarang baru balik dari maktab. Perghh best gila. HAHA. Penat gila dekat maktab waktu tu. Ada minggu aktiviti. Campur dengan sukantara tu, memang boleh pengsanlah kalau diet. Cakap pasal diet ni, saya sekarang makin genduttttttt :D setiap malam makan maggi. Teringat lepas exam tu, satu dorm buat maggi party. Walawey best gile.

Tapi yang sedih sob sob sangat tu, BM saya dapat C. Ada yang fail BM. Memang ramailah yang fail BM. Lol. Cikgu pun dah kata batch form 1 terlebih celup. Pandai speaking je, cakap melayu terbelit. HAHA. Geografi dapat B. Sebab saya baca buku mainmain jer waktu tu. lol.

Waktu minggu aktiviti kitorang ada pertandingan sandwich. Teringat pertandingan sandwich dekat SKS7 dulu. Saya letak button mushroom, ayam salai, salad, cheese, thousand island, mayonis dan segala benda yang merapu. Tapi sandwich yang saya dan rakan homeroom buat, kitorang buat sardin campur cheese. Salad pula kitorang blend dengan mayonis, cheese dan sos cili. Sedap tidakk? :D Ada waktu tu saya tengah makan sandwich, tibatiba ada budak mana entah bukak black pepper. Rasa macam nak tersembur sandwich tu. Oh ye, batch form 1 kitorang, ramai tak tahu maksud tersembul. Teruk bebenor.

Sekarang, saya berada di rumah. I was like,  OH YEAH YEAH. Dunia ini ana yang punya. Jangan jelly melly shayanggggg :D Tapi fb, twitter and such saya tak aktif dah. Sekarang nak aktifkan balik semuanya muahaha. Okey, saya nak blogwalking, kbai. Ehhhhhh, kejop. Cantik tak skin baru ni? Comel kan? Hoho. Kbai, Assalammualaikum :)