follow | dash
Fearless
Time is everything
Sunday, November 25, 2012 @ 3:02 AM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Sorry sesangat dah lama tinggalkan blog. Tetibe rasa macam nak update blog. It starts when I open my Twitter account and my eyes always gluing at the http://rainy-missrain.blogspot.com. Rasa bersalah sangat tak update apaapa. Don't get me wrong but aku boleh rasa macam mana bila kita nak stalk someone's blog tapi dia tak update LANSUNG. Bukan nak bajet ada stalker tapi KALAU adalah kan :p

Dah beberapa minggu cuti. Actually, aku tak ingat pun dah berapa minggu. Minggu lepas aku pergi Korea with my big family. Celebrate UPSR 5A akulah kononnya padahal dah setahun berlalu and tahun depan aku dah form two. Korea is awesome. But I'm not addicted to it like Ayuni does of course. Sejuk gila sebab waktu tu musim sejuk. Nanti aku cerita pasal Korea. Bukan apa, aku rasa malas nak cerita sekarang ni.

Last day of school., ceh baru nak cerita. Haha. How it feels like: colourful (?) sebab ada waktu aku rasa macam wtf ada rasa macam excited and sedih. That wtf part. Even our last day of school, kitorang ada exam. Kalau exam main hentam je takpelah. Ini kena hafal bagai. Computer Science. Nama je sedap tapi sebenarnya @#$%^ Habis exam, kena habiskan pbs KH. Andthen, baru enjoy. Kitorang amik gambar sana sini. Belakang tangki pun nak amik. Yang sedihnya, eh, biar aku dengan Allah je tau.

Kbye. Tulis pepanjang pun bukannya ada yang baca kan. Merajuk ni. Eceh. Seriously, bye. Stay powerful :)