follow | dash
Fearless
I'm Home :D
Saturday, April 21, 2012 @ 12:07 AM | 0 yeolli(s)


Photobucket
Hello :) Saya sedang bergoyang kaki di rumah. Ahh, heaven sesangat :D

Minggu lepas ada exam standardized 2. Memang perghh. Tak payah cakaplah. Biology and such. Baru form one, dah kena belajar dah. Best sangat emm *tepuk bahu*

Malam tadi saya tidur pukul tiga suku. Semata-mata nak tengok dreammmmmmmmmmmmmm high. Hehe. Tak menyesal pun. And then pagi buta lagi dah kena bangun nak pergi pejabat imigresen amik pasport. Best sangat emm *tepuk bahu lagi* 

Balik tu online sampai sekarang. Petang nanti keluar pergi shopping. Esoknya kena balik maktab balik. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TOT

Sebanarnya nak tekan a banyakbanyak tapi dah cukup memadai kut. Oh ye, nanti homeroom saya pergi lawatan ke Langkawi. Coklat banyakbanyak. Coklat murahmurah. Maggi pun ehem, murahmurah :D 

Not forget, MY ROOMATE'S BIRTHDAY.
Birthday dia baru khamis lepas. Dia kena buli dengan roomate dia lagi sorang. Saya tak sebab saya baik *tepuk bahu lagi dan lagi* Dan sekarang saya dah quarter being myself in the class. Saya dah pandai memekak. Dulu saya ingat lagi, nak tegur orang tu orang ni memang kena fikir dua tiga kali. Senyappp jer. Haha. Ya Allah, apalah aku waktu tu ._.

Ohh, Fatin dapat masuk MRSM Terendak. Dekat je dengan Alorrrrrr Gajah. Congrats, Fatin :D Balqis pula diamdiam sudah bertett. Takpe Balqis. Amni pula jarang online. My Ayang si Atiqah tu pula sejak jadi Directioners, dia sibuk semacam. Macam PA OneD jer. Haha.


Tu gambar kitorang hari Sabtu waktu anugerah kecemerlangan. Belakang tu pokok sakura warna oren milik Tunku Abdul Rahman Sendirian Berhad. Ecehh. Kbai. Kita akhiri majlis kita dengan tasbih kafarah dan surah Al-Asr. Students, you may dismiss. Lol