follow | dash
Fearless
The Gajahians.
Saturday, August 4, 2012 @ 3:20 AM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Annyeong haseyo! Tadi aku pergilah tengok last entries. Rupa-rupanya aku tak pernah ceritakan pasal kekawan MJSC Alor Gajah aku. Lewls. Baru sekarang nak ceritakan -.- Jeng Jing Jang!

THE GN114
Ini roomate saya :D Kayy, dari kiri, Ilham, Yana and Aina. Ilham ni gila. Remember her words.  Hanya orang gila yang mengenali orang gila. Yana, the photogenic one. Aku sama kelas dengan dia. Duduk sebelahsebelah lagi. Semangat roomate katakan. Oh, the third one, Aina. Dia baru masuk MRSMAG. Sebelum ni dia dari MRSM dekat Pekan. Pastu transfer sini. Dia pun sama kelas dengan aku. 1 Dentistry. Tapi, dia rapat dengan ex-schoolmate dia, Syarina.
GN113
Neighbourmate aku. Najeeha claim yang bilik diorang adalah bilik kaunseling. Sebab? Bila aku rasa something tak kena je, aku sleepover dekat bilik diorang. Tempat diorang jugak tempat makan, tempat gosip dan segala. Kadang-kadang tengok movie pun dekat tempat diorang. From left and top, Mariam. The next one, Bella. Yang dibawah dari kiri tu Najeeha. Sebelahnya Najwa @ Shud. 
THE GN112
From left, Marissa, Ellya dan Farah. Marissa ni wakil Malaysia for skating. What's weird about her: Walaupun dia wakil Malaysia untuk skating, dia selalu terjatuh. Terjatuh dia tu, Bam! Satu floor boleh dengar. Ellya, seorang yang ehem, alim. Dia Vice President untuk my homeroom. Sebelah Ellya, Farah. Sama dengan aku, minat kpop. Farah minat Big Bang. Dialah yang ajar aku minat lagu Fantastic Baby. Daebak, Farah, daebak!

Kay, that's all. Panjang benau entry baru ni. Haha. May God bless our friendship, guys :*