follow | dash
Fearless
A bukit of roses
Monday, December 17, 2012 @ 3:17 AM | 0 yeolli(s)

Assalammualaikum. Hello :) Baru selesai watching Titanic. Uuu menangis okey. Siap peluk bantal gitu. Sedih sangat. Actually, bukannya first time tengok. Tapi waktu first time tengok tu aku kecil lagi. Lima enam tahun gitu. Waktu tu, my mum menangis bukan main lagi. Aku gelakkan. Kata, tengok citer pun nangis. Sekarang kena sendiri. Itulah balasan gelakkan orang.

Paling sadis bila atuk dengan nenek tu pasrah je and then diaorang baring atas katil, hold each other hands, mati samasama. Okey, menangis waktu tu. And bila anakanak sorang daddy ni menangis taknak berpisah dengan bapak dia then bapak dia kata, "It's going to be a short goodbye." Air mata banyak keluar waktu tu. Aku citer macam aku sorang je tengok Titanic. Lol. Stop it then. Before that, watch this.

Ini semua dialog dalam Titanic. Ehhhh kata nak stop tadi. K weih. Stop for real. School dah nak dekat. Harapnya maktab pasang wifi macam yang diorang cakap dulu. Harapnya boleh pakai iPad nanti. Samsung tab pun jadilah. Tapi nanti mesti fb kena block. Twitter tak kena block tapi tak boleh log in. Rasanya Ask.fm tak kowt. Kowtlah. Haha. Dekat atas tu twittah saya. Click here.  Recently listened to I Knew You Were Trouble by Taylor Swift. Banyak suka itu lagu. Biarlah masalah dia dengan Directioners. Not my problem.  Hoho kbye guys x