follow | dash
Fearless
Baby Maybeeeeee
Saturday, January 26, 2013 @ 12:15 AM | 1 yeolli(s)

\Assalammualaikum/ Good morning, afternoon, evening, night to anyone who read this. Wokeyyyy my mum baca my blog. Kecut dowh. Okay bayangkan your mum baca blog korang yang penuh dengan feeling tu? Tak ke rasa macam nak sorok muka bawah laut? Maluuuuuuu sangat. Haha.

Macam mana dengan new experience dekat maktab? Jujurnya aku rasa lonely dekat class dengan dorm. Dorm especially. Kekadang rasa left out tapi aku tahu diorang bukannya sengaja. Plus, diorang baik. Just, maybe I'm the one yang jauhkan diri. Molla.

In class. Rasa janggal dengan kelas 2 Actuary. K yang lain akhirnya dapat adapt dengan kelas baru. I'm the only one yang still rasa macam lain. Amin tak boleh blah oh. Dulu waktu masuk kelas dia cakap nak jadi budak pendiam. Waktu last english lesson amboi datang balik perangai lama dia. Seyes tak boleh blah. Oh aku nak kongsi sikit something yang aku tullis dalam diary. So korang ni bertuah gila gila gila gila gilalah dapat baca diary milik Hasreen Muzammil ni. Even my mum pun tak baca tau ;)

Waktu maths tadi ada PBS. Pasal Directed Numbers! Thank god aku study bab tu hari Ahad. Am I lucky or what? Haha. Oh lupa Maths ada homework cari integers berkumpulan. Me, Najwa, Ayu Syarina & Ayu in one group.
Homeroom tadi ada muhasabah diri. Aku TERMenangis. Aku tak sengaja nangis tapi mesti orang kata aku gedik and stuff. I'm not. I'm crying for real :<
Bila fikir balik, ha ha ha. Me? I'm not that kind. I'm not that pretty. I'm not that intelligent. I'm not that rich. Aku pun pernah rasa ditinggalkan kawan. @#$%^. And all I could think that day was... my flaws. I feel like I'm just a useless person who patheticly need friends to live. Gah I hate today!
Okay tu semua random sepanjang 23 hari aku jejak kaki dekat maktab tahun ni. Ada happy. Ada sedih. Ada rasa macam nak tumbuk perut Psy. Macam macam feeling ada. And it's not even February. Pray for me guys. Doakan saya kuat hadapi semua ni. Tahun ni dahlah ada Checkpoint. Why oh why.

Aku lambat 22 hari nak tengok mv SNSD. Actually, boleh je tengok pakai laptop Sof tapi lambat gila. Baik tengok dekat rumah. Baru best nak fangirl. Lagu Baby Maybe sangat sweet. Aku suka lagu Boomerang (Talk Talk) yang lama. Express 999 ingatkan aku lagu zaman ibu dengan ayah bercintan cintun. Currently belajar menari I Got A Boy. Anyone ajarkan? :<

Okey nak download album SNSD. Kbye guys :)